tisdag 31 mars 2009

Drama och Prom

Igår hittade jag en jätte intressant blogg om en tjej som flyttade till London och började jobba där. Det kanske kunde vara intressant? Jag menar, jag är ju typ head-over-heels förälskad i London ändå.

Jaha, nu är det snart April då. Nu har man varit här i circa 8 månader och man har 2 månader kvar. Jag kan inte fatta att det gick så fort! Det känns som det bara var för veckan man landade i New York. Gesh. April är en stor månad. Skolresan till St. Louis är 16 till 17 April och det ska bli så roligt! Dock så ska inte många seniors åka med, bara lite över halva klassen. Och den 25 April är det Prom dags! Jag, Sheila och Lyn har bestämt oss för att gå tillsammans och skippa dejter. Vi tjejer kommer ha så kul tillsammans ändå. Vampyr tema. Indiana verkar ha drabbats av en vampyr epidemi. Jag köpte en klänning i helgen för 70 dollar när jag, Lyn, Sheila och Sheilas mamma var i Kokomo. Klänningen är typ havsblå med paljetter runt midjan. Ska lägga upp en bild snart. Köpte också två tröjor på Hot Topic och en somrig klänning på Old Navy. Förra veckan fick jag också min graduation cap och gown! Hurra! Svarta och assgrymma!

I helgen spelade också Dramaklubben upp the Music Man, gick bra, men alla var typ skitsjuka så alla smittade varandra. Var tvungen att åka hem från skolan idag pga. av feber.

Nu när hemresan börjar närma sig så får man många frågor om man längtar. Visst vill jag åka hem och träffa min familj igen men jag gillar alla människorna här också. Man har blivit så van vid detta livet. Jag har ett rutin här. Men, Sheila ska i alla fall följa med i en månad så det blir lättare då. Nu måste jag bara lära Sheila allt jag vet om flygplatser (hon har aldrig flugit innan). Men men, nu ska jag sova. Ciao.

<3

1 kommentar:

michelle sa...

Hejsan! Vart hittade du klänningen? på DEBs ?? Söker nämligen en men vet inte var ja hittar utan att betala en förmögenhet. Svara på min blogg tack ;) btw. spelar du softball också??