lördag 21 mars 2009

Fourwheelers and Apples

Har varit en riktigt lång vecka. Fine Arts Academics möte I måndags kväll, kom inte hem förens 10, och sedan har jag haft Drama hela veckan. Skulle egentligen ha haft Drama idag också men vem fan pallar att sticka upp till skolan på en lördag? No thanks.

Igår efter skolan stack jag med hem till Sheilas hus och vi käkade applen och sedan körde vi runt på fyrahjulingen, skitkul! Sedan kom Nathan och vi alla tre stack in till byn för att träffa Leigh och Seth. Vi tittade på He’s Just Not That Into You (jag svär, den filmen är mitt liv i ett nötskal) och sedan åt vi på Taco Bell och sen stack vi till parken och lekte lite i träslottet, haha.

Igår fick Sheila också sitt pass! Yay! Det är nu officiellt! Hon följer med mej hem den 8 Juni och stannar i Sverige tills den 8 Juli!


Dagens Quote:

Jag: It smells like medium rare steak in the garage!

Inga kommentarer: