söndag 15 mars 2009

Masquerade

Familjen håller på att bygga ut huset. Just typiskt att det måste vara Nathans pappa som gör detta. Jag tror min värdpappa anlitade Nathans pappa bara för att reta mej. Japp, detta är Sofia som tror att hela världen cirklar runt henne. Pfft.

Frågde runt lite på skolan och använde mina kontakter och har nu fått reda på att Prom temat i år kommer att vara ‘When Night Falls’, och allting kommer var helt mörkt tydligen. Prom är den 25 April I en klubb på en air force base. Haha, kommer nog blir kul. Min värdmamma har redan erbjudit att ta mej dress-shopping. Jag tror hon är minst lika excited som jag är. Jag funderar på en svart, röd eller en blå klänning. Jag har också tänkt på att kanske skaffa hair extensions for Prom, funderar fortfarande.

Har Drama idag, övade på mitt skrik när jag och Kirstin väntade på bussen. Hon tyckte nog jag såg hel galen ut men jag tror jag har övat fram ett riktigt bra skrik nu. Hela dagen kommer att spenderas här på North Miami High School, tänkte också spana på killarna som springer track idag haha *cough* *cough*, och ikväll ska jag hem och titta på the Girls Next Door, awww, ibland önskar man allt att man var gift med Hugh Hefner. Jag måste dra nu och skriva min story for Creative writing, hej svejs…

Inga kommentarer: