torsdag 2 april 2009

Spring Break

Alla åker till Florida när det är spring break. Alla! Nästan alla, i alla fall. Jag var lite nere eftersom jag trodde att jag skulle bli fast här i Indiana när alla andra åkte till Florida, haha. Men igår berättade min värdmamma för mig att på söndag åker vi till Tennessee! Woohoo! Inte Florida direkt, men jag såg huset vi ska hyra och det är så fint! Mitt ute i bergen. Jag, min värdmamma, Grandma Bev, Kirstin, Ross och Eli. Min värdpappa blir hemma (just typiskt men, han får säkert en stroke om vi går och shoppar). Sheila bjöd också med mej, och Leigh och Lyn, med henne och hennes familj till en stuga någonstans där vi kan typ campa och bada, men jag var tvungen att säga nej pga. av Tennessee. Min värdmamma hade nog låtit mej följa med Sheila men jag har bestämt mig för att försöka spendera lite mer tid med min värdfamilj nu (jag har varit ganska usel på det eftersom jag hela tiden hänger med Sheila, Lyn och Leigh).

Har arbetat på mitt poesi projekt (för Creative Writing) nästan hela eftermiddagen. Fick en inspirations surge och har inte kunnat hålla mina hämder borta från projekt. Jag har många idéer för mitt projekt. På fredag spelar vi upp the Music Man för hela skolan, ughrehsjd. Men, men, nu ska jag gå och käka ett äpple och titta på Keeping Up with the Kardashians (Pussycat Dolls’ ledsångerska Kim, riktig rolig serie faktiskt, haha). Peace out.

1 kommentar:

sheilamarie sa...

I'm totally mentioned in this and I don't know what the heck it is! Will I ever learn Svenska!