onsdag 4 mars 2009

Mardi Gras

Jag har officiellt bestämt mig för att forsöka uppdatera min blogg varje dag. Idag börjar mitt nya löfte, vi får se ifall jag kan hålla det. Jag har denna klassen varje dagen och man har alltid lite extra tid att gå online, så det kan funka bra.

Sitter här i English klass och försöker fokusera på att skriva ner lite Harry Potter frågor. Som sagt, går inte så bra. My mind är på andra saker. Hade världens underligaste dröm i morse. Jag drömde att Ana bestämde sig for att åka hem till Serbien igen och sedan bestämde jag mig for att åka hem till lilla Sweden igen. När jag väl kom hem så sa jag till mamma att jag måste nog åka tillbaka for jag kan ju inte missa Prom och Graduation. Det hela var ganska bizarrt.

Har tappat bort mitt USB minne, gör mig väldigt deprimerad. Jag kan inte heller lyckas få ut ett bra skrik for min roll i Drama. Fuskade idag på min Algebra homework och blev nästan busted när läraren bestämde sig for att ta in alla papper, haha. Har ett litet dilemma: träffa Nathan på lördag kväll eller träffa tjejerna och ha en girls night out. I och for sig så lovade jag Nathan först.

Hade Winter Formal/Mardi Gras/Maskerad dansen i helgen. Jag hade en svart klänning a la 50s och röda läppar till det. Bilder på bilddagboken. Jag, Sheila, Lyn, Leigh och Noah gick tillsammans. Fast Noah var egentligen Sheilas officiella dejt, men Noah körde hos överallt och betalade för vår mat så han var typ våran dejt också haha. Japp, gjorde bort mej på mexikanska resturangen när jag sa till servitrisen att Noah var vår sugar daddy. Hehe. Dansen var kul, lyckade fånga så många Mardi Gras pärlor att min nacke var helt rosa nästa dag. Noah dansade med Sheila. Leigh dansade med sin boytoy Seth. Jag och Lyn, utstöta singlar, dansade med varandra och med lilla Andrew, haha.

See ya guys!

<3

1 kommentar:

Emilia sa...

Vad heter du på bilddagboken? Åhhh ettorna (dina blivande klasskompisar) är helt störda XD.. När kommer du hem? We miss you Kram Emilia