onsdag 14 januari 2009

Back and Kicking!

Tänkte att det var dags för mej att dra mej ur min 3 månader-långa blog-koma. Idag verkade faktiskt vara det perfekta tillfället. Skolan slutade extra tidigt idag på grund av extremt snöoväder. Det är en stor chans att skolan är inställd imorgon också, tydligen ska det bli typ minus 20 grader. Mycket har hänt de senaste 3 månaderna, vissa saker jag också önskar inte hade hänt men jag är en tonåring så vad gör man? Älskar alla mina nya lektioner (favoriter: Novels (läser bara Harry Potter böcker haha) och Creative writing). Det är så underligt hur mycket man har vant sig vid allt, det kommer bli underligt att åka tillbaka till Sverige. Jag har äntligen vant mej vid maten också, haha.

Andra nyheter, Sheila kommer förmodligen med hem till Sverige i sommar så om du har läst mycket om henne och vill träffa henne, here’s your chance. Det är mycket jag vill skriva ner men jag är helt enkelt för lat för att skriva ner det, haha, även om jag inte ens skriver för hand. I helgen stack jag till Kokomo och shoppade lite och i söndags så bevittnade jag något extremt konstigt i en kyrka som Sheila tog mej till, det påminde mej lite om en exorcism faktiskt (tips: om du någonsin åker till USA så kom ihåg att det inte är smart att säga att du inte tror på Gud, dom tittar på dej som om du vore djävulens avkomma haha). Sedan träffade vi Lyn och vi kollade på Marley & Me, och vi alla tre bölade i slutet. I helgen ska jag träffa Nathan. Jag är trött nu. Detta tog mycket energi ur mej.

Detta är allt jag orkar skriva just nu så take it or leave it. See ya!



/ Sofia <3



Dagens roligaste citat:


Kirstin: So… was it a boy penis or a girl penis? (Mohahaha)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maadicken!
Keep on kicking!

Anonym sa...

Vi vill ha meeeer!!!!