lördag 27 september 2008

Jailbait

Igår kväll hade vi en sleepover hos Jeff och jag fick träffa hans två utbytesstudenter, Ama från Belgien och Katie från Österrike. Finland chick (haha, sorry Michelle) var också där. Snackade lite svenska med Michelle, det gjorde mig lycklig, haha :D. Vi käkade god mexikansk mat och sedan rockade vi lite med rockband (The European Bitches, whoo!), jag suger verkligen på gitarr. Nästa gång håller jag mig till mikrofonen, haha. I fredags kväll gjorde jag bort mig totalt. Note to self: Drick aldrig Mountain Dew igen, aldrig! North Miami hade en home game och jag och Ana went a little crazy, haha! Allvarligt talat, Mountain Dew gör mig extremt hyper, snacka om energy kick. Jag pratade med minst 100 människor, hälften av dom kramade jag. Och det Ana sa om att killar som hade varma händer distraherade mig hela kvällen. Fast Ana borde inte säga något, hon gillar skolans största player och hon bryr sig inte.

Sheila
: Ryan is the biggest player in this school.
Jag: Yes, Ana. You don’t want your heart broken. Don’t you want a nice and sweet guy?
Ana: No! I want a hard man.

Hahaha! Den tjejen knäcker mig. Ana är en galen, serbisk tjej. Haha.

Var ISTEP (olika matte och engelska test som alla high schoolers tar) hela förra veckan så stor del av veckan var många seniors lediga. Sheila tog mig till Perus bibliotek och jag fick ett bibliotekskort, yay! (boknörd? Vem?) Sedan stack vi till äpple orcharden och jag köpte några kilo äpplen, haha. De andra dagarna praoade jag i första klass med alla 7-åringar, inget minnesvärt, var ganska tråkigt faktiskt.

I tisdags kväll hade vi också tryouts för skolpjäsen. Jag läste för Annie, den galna städerskan som slår människor med en kvast (passar mej perfekt!), hoppas jag får spela henne. Träffade också Sheilas lover-boy, Joel. Han är så gullig, han har stort afro hår. Jag hoppas Sheila och Joel gifter sig och får tolv ungar med gulliga afron. Jag tror att Joel tyckte jag var ganska underhållande, haha.



Jag: So how much do you love Sheila?
Joel: I love her more than anything.
Jag: Aw, I love that you love her.


Japp, haha, det är jag i ett nötskal. Ha det bra alla!



/Sofia


Dagens låt: ”Stand” – Rascal Flatts.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öööhhh Maadicken, hoppas att mountain dew är alkoholfritt!

Puss Chuckie

Anonym sa...

haha :D Finland Chick ;) men roligt hade vi ! önskar dock att ja hade kunnat följa med til CHicago !! kommer du till Chicago den 21-23 november ? xoxo <3 låter som du har det riktit bra där uppe några kilometer från mig :D haha Vi måste " hang out" nångång och prata svenska!! saknar språket! :) hehe ! <3 <3